Uobičajene papirne čaše se obično prave u veoma velikim serijama (i to u inostranstvu). Naše rešenje, pogotovo za male tiraže, specijalne događaje, promocije i dešavanja – su papirni omoti za čaše. Taj koncept smo detaljno razvili pre tačno godinu dana, ali su naše papirne čaše morale malo da sačekaju na prvu pravu realizaciju…
Svaki koncept ili prototip – se kad-tad se pretopi u finalni proizvod. U ovom slučaju – bez ikakvih izmena i na osnovu identičnog nacrtra alata – papirne čaše su realizovane u realnoj situaciji, sa ultra-kratkim rokom, i u minimalnoj seriji. Prvi posao je realizovan za čuveni auto-brend „Mini“ u organizaciji i uz dizajn beogradske agencije „Posh & Media„.
Papirne čaše za marketiniške & PR „event-e“. U redu – ali ima li to još neku primenu?
Pri izboru dimenzija (kartonski omoti se prave „po meri“ – tako da odgovaraju samo tačno određenoj vrsti čaša) – namerno smo izabrali model koji se najčešće koristi za razne „watter-cooler“ aparate. Ideja je da se isti proizvod može koristiti i u „korporativnom okruženju“, kao jedna od sitnica koja podupiru brend. Da li je to sve? Naravno da nije – samo činjenica da negde napravite neki pomak (konkretno u večinini minimalnog „brendiranog“ tiraža) neminovno ima za posledicu bujanje novih ideja za upotrebu takvog „novog“ proizvoda… Zato se nadamo da je ovo tek početak… Osim marketinške primene, planiramo da napravimo i jednu varijaciju ove ideje – u pitanju su papirne čaše (tj. papirni omoti za standardne PE čaše) sa raznim dečijim motivima, ilustracijama i simbolima… Možete li da pogodite namenu? Ali više o tome – kad realizujemo tu ideju. Kao što vidite – ponekad prođe i godinu dana do realizacije, ali…
Prava ideja uvek nađe svoj put…
// detalje u vezi cena, specifikacije, slične modele, i druga idejna rešenja – možete viditi na stranici -> papirne čaše