Česta pitanja / FAQ

objavljeno u: Aktuelno, Korisne informacije | 0

U nastavku smo otvorili listu za česta pitanja (Frequently Asked Questions – FAQ) sa što kraćim i preciznijim odgovorima svuda gde je to moguće. Ova lista će se redovno proširivati i dopunjivati svim vašim zanimljivim i korisnim pitanjima. Naravno, desiće se da nema odgovora na ono što vas konkretno zanima, ali rešenje za to je vrlo jednostavno. Samo treba da nas odmah kontaktirate (telefonom, mailom, Viber-om ili na bilo koji drugi način – pogledajte stranicu →Kontakt)

Cena?

Najveći deo proizvoda na ovom sajtu ima jasno definisanu cenu, u posebnom obeleženom polju poput ovog:

CENA:   250 kesa - 0,40 €/kom + 35 €*
500 kesa - 0,35 €/kom + 45 €*
1000 kesa - 0,32 €/kom + 50 €*
* za svaku sledeću boju

U tabelama su najčešće date cene za tri karakteristična tiraža (serije). U konkretnom primeru za 250, 500 ili 1000 kesa. Prva cena (0,40€/kom) označava cenu po komadu za navedeni tiraž. Druga cena (+ 35€ *) je doplata za svaku sledeću boju. To znači da je u cenu od 0,40€/kom  uračunata štampa u jednoj boji (bilo kojoj), a da za sledeću boju treba doplatiti 35€ na 250 komada. Konkretno u ovom slučaju: 250 kesa u jednoj boji košta 250×0,40=100€ – a u dve boje 100+35=135€

Sa tri dodatna prolaza (doplate) dobijate tzv „pun kolor“ koji vam umogućava 10.000+ nijansi; (potpuno realan kolorit kao sa fotografije.)

Doplate?

Na pojedinim stranama spominju se razne doplate. Na primer za mat plastifikaciju, satenske trake, zlatotisak – i slično. Obično su izražene u formi →0,2€/kom (ili slično). To znači da se na osnovu cenu datu u nekoj tabeli sličnoj ovoj iz gornjeg pitanja, dodaje doplata po komadu za odgovarajući tiraž. To vam omogućava da sami lako izračunate konačnu cenu. Što ne znači da nas ne možete i pozvati (ili nam pisati) da vam pošaljemo zvaničnu ponudu. Ono što je važno, je da u svakom sličaju za isti proizvod uvek dobijate istu cenu, bez obzira na razlike u boji, pripremi, zemlji porekla klijenta, ili slično…

PDV?

Sve cene na sajtu su date bez PDV-a (poreza na dodatu vrednost). Pošto su radi lakšeg komunikacije izražene u za dinarske uplate se primenjuje srednji devizni kurs, a za uplate iz inostranstva odgovarajući protiv-vrednost u željenoj valuti po kursu u trenutku fakturisanja. Za izvozne poslove PDV se ne obračunava.

Isporuka?

Troškovi isporuke/direktne dostave nisu uračunate u cenu.To znači da se primenjuje cenovnik službe po izboru klijenta. Deto d.o.o. ne praktikuje slanje robe autobusima i na slične „neformalne“ načine. U ekstremno hitnim slučajevima možemo vam obezbediti direktnu dostavu taksijem (na teret naručioca). Deto d.o.o ima ugovore sa svim kurirskim službama na teritoriji republike Srbije, a postoji i mogućnost ličnog preuzimanja u našim prostorijama (u radno vreme).

Kad isporuka za inostranstvo u dogovoru sa klijentom organizujemo trasport onako kako klijent želi (uz najniže troškove, ili u najkraćem roku). Radimo sa svim špediterskim kućama koje imaju svoja predstavništvo na teritoriji Republike Srbije. Prilikom sklapanja posla precizira se cena i uslovi koju smo dobili od našeg špeditera. U tu cenu nisu uključene lokane taksi i carinski troškovi. Sve informacije o tome vam možemo dati na osnovu naših dosadašnjih saznanja (što je najbolje proveriti kod vaših carinskih organa). Postoji mogućnost da klijenti iz inostranstva sami organizuju transport i carinjenje robe.

Rokovi?

Standardni rok za završetak posla je 7-10 dana. Ovaj rok se odnosi na realizaciju posla od trenutka kada je definisano (ili dostavljeno)  konačno idejno rešenjenije, i izvršena avansna uplata. U ovaj rok nije uključeno vreme potrebno za dostavu robe, koje može da varira u zavisnosti od izabrane kurirske službe. Na bazi posebnih zahteva naručioca rok se može skratiti do tehnološkog minimuma, uz lično preuzimanje itd, ali je to predmet posebnog →dogovora. Naš cilj je da maksimalno skratimo vreme od ugovaranja do isporuke, kad god je o moguće. Svi poslovi se realizuju po principu: „First come, first served“ (prvi stigao – prvi uslužen), a u svakom trenutku možete da pratite status realizacije vašeg posla.

Da li morate da dođete do nas?

Ne. Deto d.o.o. uspešno već 28 godina sarađuje sa hiljadama firmi, od kojih su neke vrlo udaljene – pa čak i na drugim kontitentima (vidi →REFERENCE). Uobičajena procedura →realizacije omogućava nam da ostvarimo vrlo kvalitetnu saradnju i izvrsnu komunikaciju putem e-maila, Viber-a, Skype-a, SMS-om, telefonom i na sve druge →slične načine. Postoje retki slučajevi kad dolazak do nas ipak nije loša ideja. Na primer kad želite da koristite neki specijalan papir ili foliju za zlatotisak. Za tako nešto postoje stotine kataloga i uzoraka koje je fizički nemoguće poslati kupcu, a fotografije ne mogu da u potpunosti dočaraju konačan efekat.  U takvim slučajevima komunikacija na daljinu je moguća samo ukoliko klijent (ili dizajner) poseduje te kataloge. Isto važi i za Pantone ® skalu. Nama je dovoljna samo šifra boje, folije, ili komercijalni naziv materijala – ali klijent to najčešće mora da vidi „uživo“. Zato postoji i mogućnost da vam uzorke dostavimo poštom.

Saradnja sa agencijama i frilenserima
agency / freelancing?

Deto d.o.o.već godinama sarađuje sa velikim brojem agencija u zemlji i inostranstvu. Takođe sarađujemo i sa frilenserima koji pokušavaju da ponude kompletnu uslugu od dizajna da realizacije. Ukoliko dostavljate gotov dizajn ili radite više poslova za krajnjeg kupca – deto d.o.o. je otvoren za →specijalne dogovore, uz punu diskreciju i korektan poslovni odnos

 

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *