Uskrs 2013 (novi proizvodi)

objavljeno u: Arhiva, Ideje | 2

Za uskrs 2013 – te, na zahtev klijenta iz Čikaga razvili smo dva proizvoda za crkvenu prodavnicu „Bookstore & Gift Shop“ koja posluje u okviru „Holly Resurrection Cathedral – Chicago, IL, USA“. Radi se o  „pop-up“ kutijici u poklon pakovanju sa obiašnjenjima korišćenih  fresaka, i simpatičnoj kutijici za uskršnja jaja. Oba proizvoda su tematski vezana za predstojeći veliki hrišćenski praznik Uskrs, a glavni vizuelni detalji su preuzeti sa zidova samog hrama (najstarije srpske crkve na američkom kontinentu).

Oba proizvoda su namenjena najmlađima, i imaju za cilj da povežu uskrs i crkvu sa osećanjima radosti otkrića, pripadnosti, darivanja, i ljubavi – i da sve to stave u jedan tradicionalan kontekst. U drugom nivou – cilj je da ukažu da je živa ideja uvek kreativna, prilagodljiva vremenu i prostoru, i da uvek iznova pronalazi put do onih kojima je namenjena.

U sklopu realizacije ovog projekta, uradili smo logo prodavnice, koji će biti iskorišten i za virtualnu prodavnicu (uskoro počinje da radi na adresi www.orthodoxstore.org). Nadamo se da se da je ovo tek početak buduće uspešne saradnje na informativnim, didaktičkim, i zabavnim sadržajima sa ovom uvaženom institucijom. U tom cilju smo okupili mali (ali kreativan) tim, i vredno radimo na nekoliko novih proizvoda. Neke drruge slične originalne ideje možete pogledati na linku „originalne promo ideje

Sve vaše ideje će nam dobro doći kao polazna osnova – javite se da maštamo zajedno!

Pogledajte još:

2 Responses

  1. UG Kreativa-Kreativno obrazovanje, Banja Vrujci

    Ovo što radite je krativno i divno, svaka čast, retko se sa sličnim sresti u našoj divnoj zemlji. Da li ste raspoloženi za donaciju sličnog proizvoda sa motivima Čarobnog sela, edukativno-zabavnog kopleksa, gde bi na svakoj strani mogla da bude predstavljena jedna Vila čarobnica i jedna kreativna kućica kroz godišnje doba (sadržaji Čarobnog sela) Uz nadu da ćete znati da cenite ovo što mi radimo i naći svoj interes u predloženoj aktivnosti, šrijateljski Vas pozdravljamo.

  2. Pogledali smo vašu prezentaciju i začudili se kako ranije nismo čuli za vas. Sve izgleda veoma ineteresantno, sa puno ljubavi i truda. Biće nam veoma drago da ostvarimo neki vid saradnje, a detaljnije o svemu u mailu koji upravo putuje ka vama…