Samolepljive etikete za lepak „Labakol“ je poslednji proizvod u nizu za firmu „Lab-Ajk d.o.o.“ iz Kačareva, sa kojom sarađujemo više od dvadeset godina. Ove etikete su samo jedan od nekoliko stotina projekata koje smo za njih realizovali, od uređenja i opremanja sajamskih štandova, preko izrade maskote i znaka, do stotina najrazličitijih promotivnih materijala, ambalaže, i reklamne reprezentacije…
Naša arhivska baza kaže da se u njoj nalazi tačno 1.426 fajlova za ovog klijenta, a najstariji od njih nosi datum 10.01.1991. (15 meseci pre zvaničnog osnivanja Deto d.o.o.)
Poslednje idejno rešenje u dugom nizu – nalazi se pred vama. U pitanju je prva radna verzija novog dizajna samolepljive etikete – nalepnice, namenjene za brendiranje PE ambalaže od 125, odnosno 500g. Redizajnirane etikete, odnosno ceo proizvod, treba da se nađu u prodaji za desetak dana. Do tada će verovatno sve izgledati potpuno drugačije nego na ovom idejnom rešenju…
Ali od nečega treba početi…
Nove samolepljive etikete za lepak „Labakol“ za 2013-tu godinu
Pri realizaciji ovakvih rešenja veoma je važno da se proizvod ne posmatra izdvojeno, već da se uklopi u realno okruženje. Ko su „susedi“ na polici? Kako izgledaju? Gde će proizvod biti sa cenom u odnosu na druge slične proizvode? Drugo pitanje je kontinuitet. Ako se neki proizvod proizvodi i prodaje godinama (decenijama) novi dizajn treba da se bar delimično naslanja na stari. Ili njegova transformacija mora da se odvija po nekom prepoznatljivom šablonu. Ove etikete se prilično razlikuju od prethodnih, ali je to pre svega posledice velike promene koja se u međuvremenu desila u maloprodajnim rafovima.
Sve veći broj stranih brendova nameće potrebu za uklapanjem u prepoznatljive konvencije (veliika količina „legal“ teksta, razni diskretni simboli i sadržaji trećeg nivoa čitljivosti). Pojačana je gradacija između udarnih i sekundarnih informacija, a posebna pažnja se posvećuje prepoznatljivosti i čitljivosti prvog plana etikete. U realizaciji će morati da se povede računa i da se izborom kvalitetnog materijala potpuno niveliše krajnji utisak, u odnosu na etikete drugih proizvođača.
Kontinuitet je ostvaren preko preovlađujiće boje, i naziva koji nije menjan već godinama. Transformacija etikete se (po peti put) odvija u smeru osavremenjavanja čitavog proizvoda. Rad na ovakvim poslovima pred dizajnera i klijenta stavlja jedan ultimativni zahtev: treba ograničiti soptvenu kreativnost, zauzdati sujete, i fokusirati se ISKLJUČIVO na ono što je bitno.
Ambaže pre svega treba da PRODAJE – sve ostalo je sekundarno…
Podsećamo vas da Deto d.o.o. osim ovog sajta ima još nekoliko specijalizovanih mikro sajtova. Za kartonsku ambalažu specijalizovan je www.kutijice.com, a originalnu reklamnu reprezentaciju možete pronaći na www.lepeze.com – pa ako tragate za nečim sličnim nemojte oklevati da ih posetite…
→ Pogledajte i ovo: