Deto reklama za „Fly & travel“ inflight magazine zasnovana je na ideji vezanoj za posebnu vrstu pećinskih crteža koji postoje na svim meridijanima, a predstavljaju zapravo otiske ljudskih šaka. Predpostavlja se da su ovi otisci nastajali u postupku inicijacije (prijema dečaka u svet odraslih). Ono što je interesanto je da su to zapravo prvi grafički otisci jer lik nije izveden slobodnom rukom (kao kod crteža ili slika) već otiskivanjem ili tehnikom koja podseća na air-brush. U obe varijante rezultat je prenesena forma, ili ono što se obično naziva – otisak.
Drugi deo paralele je vezan za pretpostavljeni magijski smisao cele operacije. Svaki novi otisak je simbolisao pripadnost kolektivu – uz prava i obaveze koje su iz toga proizilazile. Ako pećinsko pleme-porodicu posmatramo kao celinu koja je pre svega imala za cilj pojedinačni i zajednički opstanak, onda su sve njene funkcije vrlo bliske savremenom poimanju firme.Tako ispada da su ovi otisci zapravo neka vrsta pečata / potpisa na nekoj preteči ugovora o radu…
Teza kako štampa i dizajn pomažu privatnom biznisu 10.000 godina, je naravno samo dosetka koja ima za cilj da kod čitaoca magazina izazove „A-ha!“ reakciju. U vedrom duhu, namenjena preduzetnicima koji o svom poslu razmišljaju strateški i dugoročno, cene kreativnost, i dobru inteligentnu ideju.
Takvi klijenti su nam uvek dobro došli.