Februar / mart 2018. je period u kome smo obeležili 26-tu godišnjicu poslovanja. Kao i uvek – u radu. Sezonski poslovi sa kraja prošle godine su već otišli istoriju, sajmovi se zahuktavaju, a posao ulazi u standardnu kolotečinu. Ono što raduje je sve veći broj ekskluzivnih poslova, pre svega vezanih za ambalažu. I sve veći broj NOVIH klijenata, iz zemlje i inostranstva…
U ovom članku možete videti idejna rešenja i fotografije proizvoda realizovanih u periodu 01. februar – 15. mart 2018. Idejna rešenja su mahom realizovana u našem dizajn centru ili u agencijskoj saradnji, a među poslovima ima i onih koje su dizajnirali najugledniji srpski dizajneri.
Klijenti za koje smo radili u februaru i martu su: Akatelijer, Akademija Kočović, Canzona, Demode (Boris Kargotić), BASF, BRUNO Banani, Body Couture, CASA, Staro Užice, Marinija, Alme Couture, Vez Produkt, Lane Kolor, Lehman, Luštica Bay (Crna Gora), Deco Titan, Static, Crazy Socks, Domidols, Elapure – Wiena (Austria), Đedova tajna (Crna Gora), Nacionalni Park Đerdap, Body Couture, Kepo – kotlovi na pelet , Greiner Packaging, Zlatara KM, Zlatara Aleksic, Open Concept, WP Cinema, Miamaya, Narodni Muzej Pančevo, Extera… i drugi.
no images were found
Napomena u vezi idejnih rešenja
U toku standardne procedure realizacije posla, prva faza predstavlja izradu idejnog rešenja. To znači da se na zahtev klijenta radi jedna ili više verzija grafičkog dizajna proizvoda. Ona se zatim (u obliku koji možete gore videti) dostavlja na komentar naručiocu posla. Ova idejna rešenja se uglavnom dostavljaju putem maila. Izuzetno se mogu na zahtev klijenta izvesti i u formi probnih otisaka ili uzoraka, ali to značajno poskupljuje i usporava ceo proces. Rešenja koja su ovde prikazana su naš izbor, i mogu se razlikovati od finalnog izgleda do koga smo došli u komunikaciji sa klijentom.
Nakon komentara se na osnovu pismene saglasnosti klijenta prelazi na dalju realizaciju posla. Eventualno se na njegov zahtev prave manje ili veće izmene. U tom slučaju se ceo postupak overe idejnih rešenja ponavlja iz početka. Ponekad se dešava da broj ovih izmena bude veliki, što izaziva srazmeran gubitak vremena i energije. Ovo se najčešće dešava onda kada ideja u startu nije bila dobro definisana. Da bi se takve situacije izbegle, važno je da se pre početka posla dogovorimo oko svih važnih detalja. Sadržaja, ciljeva, stila…
Linkovi galerije „Februar / mart 2018.“ prema odgovarajućim stranicama proizvoda/usluga
U opisu svake fotografije iz galerije „Februar / mart 2018.“ nalazi se šifra proizvoda. Ukoliko vas zanimaju detalji o tom proizvodu (dimenzije, specifikacija, druge reference i CENE) samo pratite linkove. Za sva eventualna pitanja stojimo vam na raspolaganju.
Akatelijer, Akademija Kočović, Canzona, Demode (Boris Kargotić), BASF, BRUNO Banani, Body Couture, CASA, Staro Užice, Marinija, Alme Couture, Vez Produkt, Lane Kolor, Lehman, Luštica Bay (Crna Gora), Deco Titan, Static, Crazy Socks, Domidols, Elapure – Wiena (Austria), Đedova tajna (Crna Gora), Nacionalni Park Đerdap, Body Couture, Kepo – kotlovi na pelet , Greiner Packaging, Zlatara KM, Zlatara Aleksic, Open Concept, WP Cinema, Miamaya, Narodni Muzej Pančevo, Extera, JBG… i dru
- Reklamne kese (Miamaya, Demode,Vez Produkt, BASF, Akatelijer, Elapure – Wiena (Austria), Staro Užice, Alme Couture, Zlatara KM, Zlatara Aleksic, Extera )
- Podmetači za čaše (JBG)
- Etikete i nalepnice (Deco Titan, Đedova tajna – Crna Gora, Alme Couture )
- Kutije za nakit (ali i čarape, masninovo ulje, sapune, i flash USB-stick-ove) (Crazy Socks, Luštica Bay – Crna Gora, Zlatara KM, Zlatara Aleksic, Open Concept, WP Cinema )
Ostavite odgovor