Plakati – promocija koja vredi

objavljeno u: Arhiva | 0

Plakati su od sredine devetnaestog veka nezaobilazno sredstvo u skoro svakoj ozbiljnoj promociji. Čak i danas uspešno odolevaju mnogo moćnijim elektronskim medijima, pre svega zbog svoje relativno male cene i velikih izražajnih mogućnosti. Za razliku od mnogih podcenjenih grafičkih disciplina, plakati imaju vrlo visok status. Da li će završiti u nekoj kolekciji, uramljeni na nekom zidu, kao atraktivna i cenjena dekoracija – to isključivo zavisi od umeća dizajnera i efektnosti samog rešenja. Mnogi reklamni posteri su značajno doprineli ugledu brendova koje su promovisali, a najbolji su uspeli da decenijama nadžive kampanje čiji su bili deo.

Deto od 1992. godine redovno realizuje plakate, postere, kalendare-plakate (sa ili bez lajsni), i druge slične proizvode različitih dimenzija. Najčešće se izrađuju u formatu B2 (500x700mm) ili manjim – B3, A2, A3, ali i u drugim  Uglavnom je u pitanju ofsetni papir (80-100gr/m2) ili kunstdruk do 135 gr/m2.

Od nedavno se praktikuje i sklapanje mega-plakata od 2-3-4 ili više delova, obično formata B2. Na taj način dobijaju se plakati velikih dimenzija, koji se uspešno nose čak i sa (neuporedivo skupljim) zakupljenim bilbordima.

U našoj galeriji možete videti više desetina idejnih rešenja i demo verzija ovog atraktivnog proizvoda, a redovno je osvežavamo i dopunjavamo.

Plakati – cene i specifikacije

Više informacija o ovom proizvodiu, uključujući i cene, možete pronaći na strani: PLAKATI I POSTERI, a za varijantu sa plastičnim lajsnama pogledajte na stranu zidni kalendari.

 

Pogledajte još:

Leave a Reply

Neophodno