Grafički dizajn.

Usluga grafičkog dizajna je kod mnogih naših proizvoda uključena u osnovnu cenu. To nikako ne znači da se takvim poslovima prilazi olako – naprotiv. Pošto smo uspeli da zaokružimo ceo proizvodni proces, odlučili smo da ulaganje u dizajn vaših proizvoda bude naša investicija u dugovečnu i uspešnu poslovnu saradnju.

Naša standarna tehnologija rada podrazumeva da se svakom klijentu za svaki posao idejno rešenje dostavi (u elektronskoj formi) na komentar. Po potrebi se naknadno rade izmene i razna prilagodjavanja dizajna konkretnim potrebama ili zahtevima. Ovaj dizajn proces, uz aktivno učešće obe strane, ponekad može da potraje više dana i da za posledicu ima nekoliko revizija rešenja. To se pre svega odnosi na tehničke detalje,  dok bi osnovna ideja trebalo da bude što bolje definisana odmah na početku. U svakom slučaju – finalno rešenje ide u štampu tek kada je naručilac 100% zadovoljan krajnjim rezultatom.

Kod nekih vrlo zahtevnih poslova kao što su katalozi, prospekti, kalendari većeg obima, specifična ambalaža, i neki drugi ekskluzivni proizvodi, ova usluga se posebno unapred dogovara, a često uključuje i izradu kvalitetnih fotografija, probnih modela i uzoraka.

Napomena: U galeriji koju vidite možete da pogledate rešenja koja u pripremnoj fazi posla šaljemo na odobrenje našim klijentima. Arhiva je sortirana od najstarijih ka najnovijim rešenjima, bez ikakve selelekcije, onako kako su ubacivana na sajt. Ovaj spisak ćemo uskoro znatno dopunitii, ali količina arhivskog materijala (preko 2000 klijenata i više desetina hiljada konkretnih poslova) zahteva “malo” vremena:

Ovde možete pogledati video materijale u vezi nastanka i razvoja raznih “deto – proizvoda”, kao i druge zanimljive klipove vezane za Deto d.o.o.:

- Deto (Detozin) kanal na YouTube – video klipovi

:.

originalna promo-ambalaža:

Kavez za vino

Podstaknuti zahtevom jednog potencijalnog klijenta, postavili smo sebi pitanje: Kako još niko nije pakovao VINO? Bilo kakva kutija ili kesa bila bi samo varijacija neke već postojeće… Morali smo se vratiti malo unazad, i razmisliti o samoj SUŠTINI proizvoda.

Prvo smo se setili one fraze: “Dobar sluga – zao gospodar!” Šta to zapravo znači? Definitivno se odnosi na slobodu: Vino oslobadja, ali traži i kontrolu. Kao rasan konj? Kao životinja… Zver? Odatle nije bilo daleko…

Dobre stvari su opasne. Opasno dobre! Treba ih čuvati u kavezu…
/ opširnije →
:.

 

serija kutija za prirodni sapun:

Čistoća je pola zdravlja…

…a dizajn je ona druga polovina! Prirodni sapuni od hladno cedjenih ulja (u 12 varijanti ), liveni u više kalupa različitih dimenzija i oblika… Sve treba upakovati tako da sadrži jedinstvene i lako prepoznatljive elemente (zajedničke za celu seriju) + jasnu distinkciju izmedju pojedinačnih varijeteta + da cela serija “odskače” od konkurencije koja često koristi slične kalupe…

Ukoliko ste mislili da zahtevi ne mogu biti kontradiktorniji – varate se! Cela linija proizvoda istovremeno treba da izgleda luksuzno i prestižno (da bi opravdala cenu koja je jača od konfekcijskih sapuna), ali investicija mora biti pod strogom kontrolom jer je budžet veoma ograničen… Znači: sve se razlikuje, ali ne dolazi u obzir da se radi više različitih alata… Da izgleda skupo, a da košta malo…

Najviše volimo nemoguće zadatke…
/ opširnije →
:.