Magnetni kartonski šubler

Klijent: Hahn+Kolb
Proizvod: Pozivnica za proslavu desetogodišnjice rada
Opis: Komplet  klasična pozivnica štampana 4/1, sa prorezom za poklon kartonski šubler sa magnetnim stikerom, + ameriken koverat sa štampom.

(firma Hahn+Kolb je lider u prodaji razne merne opreme)

Za još čestitki i pozivnica kliknite na link: /pozivnice i čestitke/
Za još magnetnih reklamnih proizvoda kliknite na link: /magnetni proizvodi/
Za još sličnih originalnih proizvoda kliknite na link: /novi i originalni reklamni proizvodi/

Plakati B2 za baštu Sava Centra

- Klijent: “Bašta Sava Centra”
- Proizvod: Plakati formata B2 (500x 700mm)
- Štampa: u jednoj / odnosno dve PANTONE boje


Više informacija o štampi plakata (uključujići i cene) druge primere, formate i slično – možete videti ako kliknete na link-> /plakati i posteri/

Plakate / postere realizujemo sa vašim ili našim dizajnom, više informacija na linku -> /dizajn/

Stalak za bidermajer “Nadjin Kutak”


- Klijent: cvećara “Nađin Kutak”
- Proizvod: stalak za bidermajer od prirodnog cveća (za venčanje)
- Štampa: u dve PANTONE boje, obostrana sjajna plastifikacija, štancovanje, lepljenje…

Na vaš zahtev možemo vam dostaviti shemu alata (spigl). Minimalna serija za narudžbine 250 komada. Po želji obezbeđujemo i grafički dizajn,  više informacija na linku: /dizajn/

Specijalne fascikle (folderi) Hrana Produkt

Često se desi da neki atraktivan proizvod ne ubacimo odmah na sajt, uobičajeni tehnički višak ustupimo kupcu, ili podelimo – i ostane samo sećanje. A onda se niotkuda pojavi JEDAN komad nečega što smo radili pre mnogo godina…

Kao u ovom slučaju…

- Klijent: “Hrana Produkt”, Salaš Noćajski (Mačvanska Mitrovica)
- Proizvod: Specijalna promo facikla sa kartonskim ručkama
- Štampa: u punom koloru (CMYK)
- Dorada: sjajana plastifikacija, štancovanje, lepljenje…

Više o proizvodu “Specijalne reklamne fascikle” (idejna rešenja, specifikacije, cene, itd) možete videti klikom na link: /specijalne fascikle/

Novi promo mediji za politički marketing

Na proteklim izborima u Crnog Gori imali smo odličnu priliku da demonstriramo mogućnosti našeg malog kreativnog tima za potrebe jedne političke kampanje. Politički marketing nije bio u fokusu kada je većina ovih proizvoda nastajala, ali realizacija ovog projekta je očigledno dokazala da kvalitetni promo-proizvodi zapravo nemaju nikakvih ograničenja u upotrebi.

Posebno se zahvaljujemo art direktoru i operativnom rukovodiocu projekta gospodinu Borisu Bogdanoviću iz SNP-a što nam je ukazao svoje poverenje. On je zaslužan za koncepciju cele serije i vizuelizaciju svih proizvoda (uz našu malu tehničku pomoć). Važno je napomenuti da je print-kampanja bila samo deo šire marketinške kampanje koja se mahom odvijala preko duštvenih mreža, i drugim uglavnom gerilskim sredstvima. Više o toj “proširenoj priči” možete saznati ako ispratite linkove na kraju ovog posta.

Da li je moguće napraviti promene?

To je pitanje sa kojim se susreće skoro svaka politička kampanja. Kako odgovor učiniti očiglednim? Tako što ćete prvo postaviti neko novo pitanje, na primer: “Da li je moguće da jedan flajer ima tri strane?” Ako biračima učinite OČIGLEDNIM vašu sposobnost da  probleme analizirate i rešavate na drugačiji način – napravili ste korak u pravom smeru.

 / više detalja o proizvodu Hexa-flexagon /

Slatka kampanja od vrata do vrata

Ako već nekome kucate na vrata, lepo je da to ne bude praznih ruku. Malo šarma i neki mali trik mogu pomoći da se razbije početna napetost, zar ne? Za potrebu ove kampanje malo smo modifikovali naš proizvod “slatka vizit karta” (pošto nam je za promociju ideja SNP tbilo potrebno malo više prostora nego što ga ima na običnoj vizit karti. Ali slatko iznenađenje je ostalo. Čak je i duplirano…

/ više detalja o proizvodu Slatka vizit karta /

Iznenadi me, pokreni me

Zamor birača i njihova letargija je jedan od glavnih problema sa kojim se stranke susreću u kampanji. Drugi problem je erozija očekivanja, i utisak da su “svi oni isti”. Birači zapravo očajnički traže nove ideje, i ljude koji su drastično drugačiji od sivila na koje smo osuđeni već decenijama. Naša “Kocka iznenađenja” je zato veoma moćan medij za buđenje nade, i nagoveštaj da se sprema “something completely different”…

/ više detalja o proizvodu Kocka iznenađenja /

Stara dobra vremena

Politički marketing je igra koja se igra na raznim nivoima svesti. Zato neke asocijacije mogu biti veoma pozitivne, čak i ako su vezane za neki naizgled beznačajan detalj. Na primer nešto što nas vraća u detinjstvo, ili nosi samo neku daleku asocijaciju na vreme koje je retuširano uspomenama…

/ više detalja o proizvodu Papirne zastavice /

Politički marketing =  total-dizajn

Jedan od aksioma savremene teorije i prakse je da je ukupna slika o nekoj ideji slaba koliko i njeno najslabije mesto. To se naravno ne odnosi samo na sadržaj,  već i na nosioca poruke. Ali postoji i obrnuta logika – uticaj je najsnažniji baš onda kada se ne očekuje. Većina tih uticaja se neprimetno kumuliraju, i grade sliku u kojoj nisu ništa više od pojedinačnih piksela, ali se na kraju sve zaokruži u konzistentnu i moćnu celinu. Zato ne postoji detalj koji je nevažan. Čak i šoljice za kafu mogu da budu nosilac ideje. I to moćan i originalan…

/ više detalja o proizvodu Papirne čaše (omoti za čaše) /

Total-dizajn = doslednost

Isto se odnosi i prateću reprezentaciju, male poklone ili znakove pažnje koji se u takvim prilikama razmenjuju, i svaki drugi detalj. Jer svaki detalj treba da bude u funkciji, jasno vizuelno i idejno uklopljen u jedinstvenu celinu. Doslednost u takvim detaljima je još jedna veoma važna poruka – pogotovo u političkom marketingu. Ona simboliše koncentraciju, pažnju, posvećenost, i energiju  – da se preuzet posao uradi svom snagom i do kraja.

A o tome se u politici zapravo i radi, zar ne?

/ više detalja o proizvodu Luksuzne kese za piće /

/ više detalja o proizvodu Podmetači za čaše /

(o drugim detaljima kampanje, njenim odjecima u medijima, i krajnjim efektima, možete saznati više na zvaničnoj prezentaciji SNP-a
kao i na fb stranici SNP-a )
:.

Omot za CD – Fotografska radnja “Foto Miša”, Paraćin

- Klijent: Fotografska radnja “Foto Miša”, Paraćin
- Proizvod: idejno rešenje omot za CD
- Štampa: u punom koloru (CMYK)
- Primedba: omot za jedan / dva CD-a ili CD + knjižica

 

Više o grafičkom dizajnu (rešenje logo-a, itd) možete videti klikom na link:
/dizajn/

Više o promo proizvodima (idejna rešenja, specifikacije, cene, itd) možete videti klikom na link: /promo-proizvodi/omoti-za-cd-dvd/

Napomena: idejna rešenja na zahtev klijenata, ili iz drugih razloga, mogu pretrpeti velike izmene u raznim fazama izrade. To znači da idejna rešenja, tj dizajn kako je ovde prikazan, ne mora da bude identičan sa izgledom konačnog gotovog proizvoda. Po završetku posla konačan izgled će se pojaviti u galeriji fotografija na odgovarajućoj strani, zajedno sa ostalim gotovim proizvodima iz iste grupe  /promo-proizvodi/omoti-za-cd-dvd/

Idejno rešenje zastavice za hor “Đulistan”, Novi Pazar

- Klijent: Hor “Đulistan”, Novi Pazar
- Proizvod: zastavica na drvenom štapiću 200x130mm
- Štampa: obostrani kolor
- Primedba: štampani promo materijal povodom obeležavanja desetogodišnjice postojanja.

Više o grafičkom dizajnu (rešenje logo-a, itd) možete videti klikom na link:
/dizajn/

Više o reklamnim zastavicama (idejna rešenja, specifikacije, cene, itd) možete videti klikom na link: / zastavice od papira

Napomena: idejna rešenja na zahtev klijenata, ili iz drugih razloga, mogu pretrpeti velike izmene u raznim fazama izrade. To znači da idejna rešenja, tj dizajn kako je ovde prikazan, ne mora da bude identičan sa izgledom konačnog gotovog proizvoda. Po završetku posla konačan izgled će se pojaviti u galeriji fotografija na odgovarajućoj strani, zajedno sa ostalim gotovim proizvodima iz iste grupe (u ovom slučaju /zastavice od papira )

Idejno rešenje za pillow box “Winny B”

- Klijent: “Winny B”, Bojana Katić
- Proizvod: idejno rešenje za pillow box , modeli M2, S2 i S1 
- Štampa: štampa crnom bojom, mat plastifikacija

Više o grafičkom dizajnu (rešenje logo-a, itd) možete videti klikom na link:
/dizajn/

Više o reklamnim kutijama (idejna rešenja, specifikacije, cene, itd) možete videti klikom na link: / kutije za nakit

Napomena: idejna rešenja na zahtev klijenata, ili iz drugih razloga, mogu pretrpeti velike izmene u raznim fazama izrade. To znači da idejna rešenja, tj dizajn kako je ovde prikazan, ne mora da bude identičan sa izgledom konačnog gotovog proizvoda. Po završetku posla konačan izgled će se pojaviti u galeriji fotografija na odgovarajućoj strani, zajedno sa ostalim gotovim proizvodima iz iste grupe (u ovom slučaju /kutije za nakit )

Promo lepeze “H1 Telekom” – Hrvatska

- Klijent: “H1 Telekom” Zagreb, Hrvatska
- Proizvod: promo lepeze
- Štampa: 2/2, mat plastifikacija, štanc

Više o promo lepezama (idejna rešenja, specifikacije, cene, itd) možete videti klikom na link:

/promo lepeze/

Napomena: obavezno pogledajte i druge stranice sa sličnom tematikom:

/lepeze/

/lepeze-razglednice/

/lepeze-pozivnice-za-vencanja/

Reklamne lepeze Arheološki park “Viminacijum”

- Klijent: Arheološki park “Viminacijum”
- Proizvod: idejno rešenje reklamne lepeze
- Štampa: u punom koloru (CMYK) , obostrano

Više o grafičkom dizajnu (rešenje logo-a, itd) možete videti klikom na link:
/dizajn/

Više o proizvodu reklamne lepeze (idejna rešenja, specifikacije, cene, itd) možete videti klikom na link: /lepeze/

Napomena: idejna rešenja na zahtev klijenata, ili iz drugih razloga, mogu pretrpeti velike izmene u raznim fazama izrade. To znači da idejna rešenja, tj dizajn kako je ovde prikazan, ne mora da bude identičan sa izgledom konačnog gotovog proizvoda. Ukoliko se idejno rešenje prihvati bez ikakvih izmena krajnji rezultat je skoro identičan (kao što možete videti na sledećoj fotografiji: